رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی
سرخط خبرها

چهار مدعی برای کفش طلای لیگ

  • کد خبر: ۱۶۲۰۳۸
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
چهار مدعی برای کفش طلای لیگ
هفته بیست‌وهشتم لیگ‌برتر فوتبال فارغ از رقابت جذاب تیم‌ها در کورس قهرمانی، با جدال چند بازیکن برای رسیدن به عنوان بهترین گل‌زن فصل هم همراه خواهد بود.

 این هفته مدعیان عنوان آقای گلی به‌جز مغانلو که به‌دلیل محرومیت دیدار با نفت مسجدسلیمان را از دست داده است، باید برابر تیم‌های پایین‌جدولی به میدان بروند و این فرصت برای آن‌ها وجود دارد که بتوانند به شمار گل‌های زده‌شان در این فصل بیفزایند.

رضا اسدی تا اینجا با یازده گل زده صدرنشین جدول گل‌زنان است و محمد عباس‌زاده در کنار شهریار مغانلو، دو بازیکن ده‌گله لیگ بیست‌ودوم هستند و بعد از این سه ستاره هم نام مهدی قایدی به‌چشم می‌خورد که با ۹ گل زده در سودای لغزش سایر مدعیان و رسیدن به صدر جدول گل‌زنان است.

اسدی در فکر اوج‌گیری دوباره

آقای گل لیگ بیست‌ودوم بعد از سه هفته پیاپی گل‌زنی از روی نقطه پنالتی، در دیدار گذشته تیمش مقابل پیکان موفق نشد در قامت گل‌زن در ترکیب سرخ‌پوشان تبریزی بدرخشد تا شمار گل‌هایش روی عدد یازده باقی بماند. اسدی که با تغییر پست، از یک هافبک‌دفاعی به مدعی اول آقای گلی تبدیل شده است، در هفته بیست‌وهشتم فرصت دارد با تراکتور در مصاف با مس کرمان بار دیگر بدرخشد و در مسیر رسیدن به کفش طلا، شانسش را افزایش دهد.

عباس‌زاده امیدوار به تغییر نگاه خمس

محمد عباس‌زاده که در کورس آقای گلی در جایگاه دوم قرار دارد، در سه بازی گذشته تراکتور فقط حدود یازده دقیقه برای سرخ‌پوشان تبریزی به میدان رفته که علت آن هم، اختلاف میان این مهاجم باتجربه با سرمربی تراکتور است. خمس معتقد است که عباس‌زاده در برنامه‌های تاکتیکی او، فشار روی بازیکنان حریف را به‌خوبی انجام نمی‌دهد و همین مسئله باعث شده است عباس‌زاده در هفته‌های پایانی بیشتر از روی نیمکت دیدار‌های تیمش را تماشا کند. بااین‌حال، مهاجم تراکتوری‌ها امیدوار است بتواند نظر خمس را به خودش جلب کند و فرصت بیشتری برای درخشش در ترکیب تراکتور به‌دست بیاورد.

بدشانسی بزرگ مغانلو

شهریار مغانلو هفته گذشته توانست مقابل ملوان گل بزند تا در قامت روی‌فرم‌ترین مهاجم لیگ برای دومین بازی پیاپی در ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی بدرخشد. مغانلو بعد از گل‌زنی مقابل ملوان، پیراهنش را از تنش خارج کرد و همین مسئله باعث شد داور مسابقه او را با کارت زرد جریمه کند که این اخطار، مغانلو را در لیگ بیست‌ودوم هفت‌اخطاره کرد و مهاجم باتجربه سپاهان شانس سفر به مسجدسلیمان و حضور مقابل قعرنشین لیگ‌برتر را از دست داد. ستاره بلندقامت طلایی‌پوشان درحالی نمی‌تواند مقابل قعرنشین لیگ به شمار گل‌هایش بیفزاید که در فصول گذشته در دیدار‌ها مقابل نفت مسجدسلیمان توانسته بود مهره‌ای مؤثر برای تیم خود باشد، اما با این محرومیت، شمار گل‌هایش در پایان هفته بیست‌وهشتم روی عدد ۱۰ ثابت خواهد ماند.

قایدی و چالش درخشیدن دوباره در آزادی

مهدی قایدی با ۹ گل زده چهارمین کاندیدای رسیدن به عنوان آقای گلی لیگ بیست‌ودوم است. قایدی بعد از درخشش در چهار بازی پیاپی و گل‌زنی برای تیمش، در دربی پایتخت ناکام بود و در دیدار اخیر آبی‌پوشان پایتخت برابر پارس‌جنوبی جم هم نتوانست در قامت گل‌زن بدرخشد. ستاره استقلال امید دارد بتواند مقابل صنعت‌نفت که جزو تیم‌های پایین‌جدولی به‌شمار می‌رود، بتواند دو بازی گذشته را جبران کند و شمار گل‌هایش را افزایش بدهد تا در کورس آقای گلی بتواند با استفاده از لغزش احتمالی رقبا، خودش را به کفش طلای لیگ بیست‌ودوم نزدیک‌تر کند.

عارف رستمی با هشت گل و محمد محبی، کوین یامگا و رضا شکاری با هفت گل زده دیگر ستارگان حاضر در کورس آقای گلی لیگ بیست‌ودوم هستند که به‌نظر می‌رسد شانس کمتری نسبت به اسدی، عباس‌زاده، مغانلو و البته قایدی دارند؛ اما شاید درخشش ناگهانی آن‌ها در هفته‌های پایانی بتواند معادلات جدول گل‌زنان را به‌شکلی غیرمنتظره تغییر بدهد. البته دراین‌میان، یامگا احتمالا شانسی برای انجام سه بازی پایانی لیگ بیست‌ودوم ندارد، اما سه ستاره دیگر در سودای درخشش در ترکیب تیم‌هایشان و تغییر معادلات آقای گلی هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->